Chcete vědět, jestli zavážíme i do vaší lokality? Registrace vám usnadní další nákup.

Fanymarket.cz - Potraviny do rodiny

Potřebujete poradit?
227 228 227 (dnes 8:00 - 24:00)

prázdný košík
0 Kč

Časté dotazy

Nejčastěji se nás ptáte…

Možná vás zajímá něco, na co už se ptali naši zákazníci před vámi. Mrkněte do častých dotazů a pokud tam nenajdete odpověď na vaše otázky, zavolejte nám. Na telefonním čísle 227 228 227 jsme vám k dispozici Po–Pá od 8:00 do 24:00 hodin a o víkendu mezi 18:00 a 24:00 hodinou.

Vše o nákupu

Mohu nakoupit bez registrace?
Zobrazit odpověď

Bohužel ne. Registrace nám pomáhá a usnadňuje přípravu nákupu a rozvoz. Prosíme, registrujte se.

Jak a kde se mám registrovat?
Zobrazit odpověď

Stačí, když na našich stránkách vyplníte registrační formulář před nákupem. Pokud budete mít s registrací nějaké potíže, zavolejte nám na 227 228 227 a vytvoříme registraci společně po telefonu.

Přivezete mi nákup, i když nejsem z Prahy?
Zobrazit odpověď

Ano, nově vozíme nákupy i do příměstských částí a blízkého okolí Prahy. Prohlédněte si mapu rozvozů.

Za kolik musím nakoupit, abyste mi nákup přivezli?
Zobrazit odpověď

Minimální cena nákupu je od 1 500 Kč, záleží na místě vašeho bydliště. Podívejte se na Mapu rozvozů, kde jednoduše zjistíte, jaká minimální cena nákupu platí pro vás a kdy vám nákupu přivezeme. 

Platí se u vás za dopravu?
Zobrazit odpověď

Ne, doprava je u nás vždy ZDARMA.

Kdy a jak mohu objednávku vytvořit?
Zobrazit odpověď

Objednávku můžete vytvořit kdykoli na našem e-shopu. Pokud byste si zboží raději objednali telefonicky, jsme vám k dispozici na telefonním čísle 227 228 227 Po–Pá od 8:00 do 24:00 hodin a o víkendu mezi 18:00 a 24:00 hodinou

Kdy mi objednaný nákup doručíte?
Zobrazit odpověď

Váš nákup vám přivezeme ve vámi zvoleném časovém okně:
- při objednávce odeslané do 12. hod je možné objednávat i na týž den večer (16–20 hod.) nebo následující den,
- při objednávce do 20. hod. je možné objednání na následující den dopoledne (8–12 hod) nebo později,
- při objednávce do půlnoci je možné objednávat na následující den odpoledne (12–16 hod) nebo později.

Nákup mi přivezete před dům?
Zobrazit odpověď

Ano, nákup vám doručíme na vámi určenou adresu.

Co znamená orientační cena nákupu?
Zobrazit odpověď

Cena nákupu, která se vám ukazuje při odesláním objednávky, je orientační, a to z důvodu, že cenu u některých položek zjistíme až po zvážení hmotnosti. Přesnou cenu vám napíšeme v e-mailu.

Jak mohu nákup zaplatit?
Zobrazit odpověď

Nákup zaplatíte řidiči při doručení. Platit můžete hotově nebo kartou.

Zavážíte každý den i ve svátky?
Zobrazit odpověď

Ano, nákup vám přivezeme každý den kromě vánočních svátku a Nového roku.

Co mám dělat, když budu chtít zboží reklamovat?
Zobrazit odpověď

Kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese market@fany.cz. Spojíme se s vámi obratem a vyřešíme vše k vaší spokojenosti.

Dotazy o potravinách

Musím nakupovat zboží jen ve velkých baleních?
Zobrazit odpověď

Většinu položek našeho sortimentu můžete nakupovat po kusech, konkrétní informaci naleznete u jednotlivých položek

Mohu nakupovat nápoje v basách?
Zobrazit odpověď

Ano, u zálohovaných skleněných lahví je nákup po celých basách podmínkou.

Máte mléčné výrobky bez laktózy?
Zobrazit odpověď

Ano, u nás zakoupíte i potraviny bez laktózy.

Máte bezlepkové pečivo?
Zobrazit odpověď

Ano, máme širokou nabídku bezlepkového pečiva.

Jak balíte čerstvou zeleninu?
Zobrazit odpověď

Zeleninu i ovoce balíme do mikrotenových sáčků.

Mražené zboží mi přijede zmrzlé?
Zobrazit odpověď

Ano, mražené potraviny, maso a uzeniny přepravujeme za dodržení teplotního řetězce.

Hledání
Přihlášení zavřít